Atr gma contract management (H/F)

Postuler à cette offre Partager ↗️

Offre publiée le 25/09/2024

💼 Offre d'emploi

Type de contrat
Contrat à durée indéterminée
Durée de travail
Expérience
Expérience exigée
Salaire
Permis demandé
Aucune information

📍 Entreprise

Aucun logo fourni
Employeur
Non renseigné

Lieu de travail

31 - TOULOUSE (Code postal 31000) Voir sur une carte

Description de l'offre

Job Description:About us ATR is the world's number one aircraft manufacturer in regional aviation providing a new generation of turboprops. We are a joint venture between two European aeronautical heavyweights, Airbus and Leonardo. From the world's largest cities, to our planet's most remote regions, our purpose is to deliver air travel to people, communities and businesses in an innovative, sustainable and modern way.If you strive for excellence, are driven by ambition, trust and respect as we are, then get your career off to a flighting start with ATR! Our leadership profile:People Centric     Entrepreneurial       Inspiring           Exemplary        Innovative           HumbleAt ATR you will work with passionate colleagues to make a difference in a human size company with attractive advantages! We are looking for a GMA Contract Manager to come onboard in our Customer Support in Fanny's team : a team of 7 collaborators!Career Path: Account ManagementYour MissionDevelop customer satisfaction: Manage & develop relationship with customers from your portfolio, support the customer in the different steps of the life of its contracts (start, termination?). Be the main point of contact for GMA related topics. Coordinate and monitor the different processes to be followed by operational departments. Manage contractual commitments: Identify deviations, abuse, default or breach from the contract and build a strategy and action plan to recover operational and financial performance. Perform regular contracts reviews (internal with operational departments and external with customers) to monitor contracts commitment. Contract administration: Implement and monitor contracts in the ATR IT system (SAP) to make sure that all operational departments are able to monitor and follow contract related orders. Monitor debt and payment terms of the contract. Invoice the services covered by contracts (monthly and per event invoices), issue quotes, notification and invoices relative to cost and expenses not covered by contracts, and perform relevant reconciliations.About youOur Recruitment Process What we offer             Highly competitive compensation package (profit and success sharing, employee savings plan?)             Work-life balance (remote working, 6th week of paid leave, additional days off for family events?)                Well-being / health (supplementary health & welfare coverage?)               Career paths enabling employees to develop their skills and build a professional project                Wide choice of development programs for soft and hard skills                CSE: ATR (family and employee events) and Airbus CSE (travel, vacation camps ?)               Diversity and inclusion: Over 1200 men & women with more than 35 different nationalities work together in our teams!ATR is committed to achieving workforce diversity and creating an inclusive working environment. We welcome all applications irrespective of social and cultural background, age, gender, disability, sexual orientation or religious belief.A propos d'ATR ATR est le premier constructeur mondial d'avions régionaux et propose une nouvelle génération de turbopropulseurs. Nous sommes une filiale de deux poids lourds de l'aéronautique européenne, Airbus et Leonardo. Des plus grandes villes du monde aux régions les plus reculées de notre planète, notre objectif est d'assurer le transport aérien des personnes, des communautés et des entreprises d'une manière innovante, durable et moderne.Si vous recherchez l'excellence, si vous êtes animé par l'ambition, la confiance et le respect, alors faites décoller votre carrière avec ATR ! Notre Leadership Profile : Centré(e) sur l'humain un esprit entrepreneur inspirant(e) exemplaire innovant(e) humbleVous travaillerez avec des collègues passionnés pour faire la différence dans une entreprise à taille humaine avec des avantages attractifs ! Nous recherchons un GMA Contract Manager pour rejoindre notre direction Customer Support au sein de l'équipe de Fanny : une équipe de 7 collaborateurs !Career Path: Account managementVotre mission1. Développer la satisfaction client : gérer & développer la relation avec les clients

Postuler à cette offre Partager ↗️

Identifiant de cette offre d'emploi sur France Travail : 4708685

Libellé ROME de l'offre d'emploi : Yield manager (Code ROME : G1302)

Autre appellation de l'offre : Analyst revenue management

Offre d'emploi et contenus récupérés en partenariat avec France Travail. Cojob n'est pas responsable des informations fournies.

Offres d'emploi similaires

Offres d'emploi par ville : Paris -  Marseille -  Lyon -  Toulouse -  Nice -  Nantes -  Montpellier -  Strasbourg

© 2024 - Cojob - 20 avenue du Neuhof, 67100 Strasbourg - Contact - Mentions légales - Politique de confidentialité